• çıkma teklifi

    52.
    saçmalıktır. ulan nereye cikiyosunuz arkadaş? ne çıkması?
    2 ... sapanlavurbeni
  • başlıkları alt alta okumak

    14085.
    (bkz: stewie)
    (bkz: eski sevgilinin hatırlattıkları)
    * *
    2 ... sapanlavurbeni
  • sozlukteki iddaaci yazarlar

    ?.
    sol framede alakasız maçlarla ilgili başlıklar açıp, amaçları tüyo almak olan yazarlardır. * *
    2 ... sapanlavurbeni
  • zenci emo

    3.
    zenci emo

    cahilin kara olanıdır bu da. (bkz: kara cahil)
    2 ... sapanlavurbeni
  • sevişiyorum sevişiyorum özgür oluyorum

    3.
    doğru. aile evlatlıktan reddediyor. s*ktir git diyor. özgür oluyorsun.
    2 -1 ... sapanlavurbeni
  • ıyyyyy iğrenç butonuna basarken söylenen sözler

    233.
    ouffhhh bu ne *mına koyim * * *
    3 ... sapanlavurbeni
  • huzurlu zamanları yıkan sorular

    ?.
    emre aydın'ın bu kez anladım adlı parçasında geçen sözlerdir.

    (bkz: bi biskrem versem)
    4 ... sapanlavurbeni
  • anasının nikahı

    4.
    oha anlamı belirten sözdür.

    (bkz: ebenin amı ali sami)
    2 ... sapanlavurbeni
  • saat 00 00 da sol frame in temizlenmesi

    8.
    ilk görüşte bi rahatlama verir. sevindirik eder insanı.. ama fazla geçmeden, kısa bir süre sonra bok çuvalı gibi dolar yine.
    3 ... sapanlavurbeni
  • acıbadem hastanesi

    20.
    çoğu değerli sanatçımızı kaybettiğimiz hastanedir.
    3 ... sapanlavurbeni
  • cok iyi temizlenince iskembenin lezzetsiz olmasi

    1.
    yanlış olduğunu düşündüğüm ifadedir.
    *
    3 ... sapanlavurbeni
  • uefa champions league official theme müziği

    31.
    Orjinal müziğinde * galatasaray and real madrid söylemi pek bi hoşuma gitmektedir.
    1 ... sapanlavurbeni
  • 13 mayıs 2009 fenerbahçe galatasaray uefa finali

    78.
    galatasarayımızın 20 mayısta oynayacağı uefa kupası finalinin provası olabilecek müsabakadır.

    ayrıca; * * * *
    6 -4 ... sapanlavurbeni
  • uefa champions league official theme müziği

    26.
    insana müthiş bir keyif veren müziktir.
    1 ... sapanlavurbeni
  • piknik tüpüyle dövülesi yazarlar

    1.
    kendi arkadaşlarına artı oy veren, karşıt takım taraftarı yazarın yorumu ne olursa olsun eksi oy veren, ota boka başlık açan ve entry sıçan yazarlardır.
    3 ... sapanlavurbeni
  • erkeklerin tam bir okuz dedirten davranislari

    3.
    pandik atmak.
    1 ... sapanlavurbeni
  • sevisiyorum sevisiyorum bakire kaliyorum

    15.
    (bkz: geçen gün yine sevişiyorum) * *
    1 ... sapanlavurbeni
  • su kaplumbağası

    31.
    ufak bedenlerine karşın, üç ay yemeden - içmeden yaşayabilen kaplumbağacıklardır.
    * *
    2 ... sapanlavurbeni
  • sevmenin ötesindeki şey

    ?.
    yoktur. varsa da sevilmektir.
    ... sapanlavurbeni
  • dört katlı tuvalet kağıdı

    12.
    (bkz: tuvalet kartonu)
    1 ... sapanlavurbeni
  • yeni şeyler getiriyorum